Аллисон Сийборн: Би орк, миний хүүхдүүд ч о рк | НҮД.МН


Нүд.мн: Сайн байна уу, хатагтай Аллисон? Та манай сайтын уншигчдад өөрийгөө танилцуулна уу?

Намайг Аллисон Сийборн гэдэг. Би Улаанбаатар хотод сүүлийн таван жил нөхөр хүүхдийн хамт амьдарч байна. Би Америкт төрсөн хэдий ч Австрали улсад 22 жил амьдарсан. Монголд дурлаад нөхөр хүүхдийн хамт энд нүүж ирсэн. Миний нөхөр уул уурхайн компанид ажилладаг. Миний хувьд хэвлэл мэдээллийн салбарт ажиллаж байснаас гадна багшилж байсан. Бид саяхан энд байр худалдаж авсан. Дараагийн таван жилдээ лав Монголд амьдрах байх.

– Сурталчилгаа –banner728x90.png

Нүд.мн: Тэгэхээр танай хүүхдүүд бас энд амьдардаг байх нь. Энд сургуульд сурдаг юм уу?

Тийм ээ манай хүүхдүүд энд сурдаг. Энэ бол бидний гэр. Монгол бол миний нутаг. Бид Монголд хайртай.

Нүд.мн: Та одоо ямар ажил эрхэлж байна вэ? Ер нь Монголд ямар ажил хийж байсан бэ?

Яг одоогоор би бага зэрэг амсхийж байгаа гэж хэлж болно. Сүүлийн таван жил би “UB Post” сонинд нийтлэл бичих, редакторын ажил хийсэн. Мөн өөрийн санаачлагаар “Talk with me“ нэртэй телевизийн нэвтрүүлэг хийсэн. Түүнээс гадна англи хэлний хичээл заасан. Зарим хүмүүнлэгийн ажилд гар бие оролцож ажиллаа. Яг одоогоор би жаахан завсарлага аваад байгаа. Гэхдээ удахгүй МУИС-т суралцах хүсэлтэй байна. Монгол хэлнийхээ түвшингээ сайжруулах хүсэлтэй байгаа учраас.

http://www.nud.mn/archives/13051

Сэтгэгдэл бичих