Хэрвээ чи 27 настайдаа саятан болвол үргэлж лүүлэн ажиллах уу? | Гоолингоо.мн


Мөнгөөр аз жаргалыг худалдаж авч болдгийг би ойлгосон. Гэхдээ тэгж авсан аз жаргал үргэлж хязгаарлагдмал хугацаатай байдгийг ч бас ойлгосон”

Хоёр долоо хоногийн аялал төгсөхөд Кардерын найзууд бүгд буцаад ажилдаа орцгоожээ. “Би 27-той байсан, бусад найзууд маань ч бас 20-иод настай. Тиймээс би дэлхийг тойрч үргэлжлүүлэн аялангаа усан цанаар гулгаад, үе үе нөхөдтэйгөө уулзан аж төрөхөөр төлөвлөж байсан юм. Гэхдээ тэр төлөвлөгөө маань тун хурдан нурчихсан”

Найзуудыгаа явснаас хойш хэдхэн хоногийн дараа Индонезийн Тимор арал дээр үлдсэн Кардер өөрийнхөө уйдаж эхэлж байгааг мэдэрч гэнэ. “Зүгээр ч нэг уйдах биш. Би тэр үед бүр үхтлээ уйдсан гээч. Бизнес эрхлэх нь хааяа стресстэй, шаналгаатай байдаг ч гэлээ хүмүүсийн амьдралд эерэг нөлөө үзүүлэх ямар нэг зүйлийг хийж бүтээн амьдрах нь юу ч хийхгүй хуйхаа маажаад зүгээр суухаас хамаагүй илүү сайхан юм байна гэдгийг би ойлгосон”

Тэр яг энэ мөчид ахиад шинэ зүйл бүтээхээр шийдсэн байна. “Би энэ цагаас хойш аз жаргалыг бас бизнес эрхлэхийг зөвхөн мөнгөтэй холбож бодохоо больсон юм даа. Энэ бол бусдад үзүүлж буй нөлөөлөлтэй л холбоотой зүйл”

http://goolingoo.mn/index.php?c=8775

Хариу үлдээх

