Том хүү нь Австралид сурдаг захиралдаа са йн болоод байх юм.


Hm 40 garsan Australias udq bucah gj bga Mongol busgui geheer doroo l barigdana daa balai yum heniig n barag medchih shig bolloo kk.

Гэхдээ би захиралдаа сайн болоод байх юм.

Гэтэл захирал маань намайг их л магтаад яваандаа хэлтсийн даргаар томилох бодолтойгоо дуулгалаа. Тэгээд намайг хороололд гэрт хүргэж өгөөд машинтайгаа хөдлөх гэтэл захирал маань нэг юм хэлэх гээд байх шиг. Яах аргагүй нэг юм хэлэх гэж байсан. Би гэртээ ирээд ээж аавдаа дуулгаад орондоо ороод захирлаа бодож хэвтэж байснаа захирал руугаа би танийхаа төлөө сайн ажилланаа. Таний сайхан сэтгэлийг царай зүсийг үргэлж бодож явдаг гээд сэтгэлийн хөөрлөөр баахан мсж биччихлээ. Хэд хоногийн өмнө би ажилынхантай ууж байгаад захирлаа ярьлаа. Хөөрхий зайлуул нөхөр нь 2 жилийн өмнө энэ манай компаний захирал байсан юм байна зун гэр бүлээрээ явж байгаад нөхөр бага охин 2-оо алдсан юм байна. Гэхдээ би захиралдаа сайн болоод байх юм. Захирал маань намайг юм юманд л гүйлгэх юм. Захирал маань бусад хүмүүсээс жаахан имээгээд байх шиг байна.

Би дээр бас л ажлынхантайгаа хоолонд орж байхдаа их аятайхан хүүхэн мундаг сайхан ажилдаа маш шаргуу гээд яриан дундаа ам халаад ярьлаа. Тэгсэн ажлынхан намайг их л эвгүй хүлээж авах шиг боллоо. Тэгсэн нэг хагас сайн өдөр би ажлаар орж пүүзээ авч жимдээ явах гэж байтал захирал гаднаас бас орж ирж байгаад таараад намайг өрөөндөө дуудаад чи бид 2-н дунд ямар нэг зүйл болоо юу гэхэд. Би миний амнаас боллоо гэж ойлгоод уучлаарай таний их хүндэтгэж ур чадвар ажилч хичээнгүй байдал зэрэг нь таалагддаг гэж ажлынхан дунд ярьсан юм уучлаарай гэсэн. Тэгтэл чи найз охин гэр бүлтэй юу гэлээ би үгүй гэтэл тэгвэл надад байдаг гэсэн. Яг ярьж байтал HR хаалга тогшлоо намайг за яв гэсэн. Дараа нь тэр өдөр уучлаарай захирлаа би санаандгүй тэгсэн би ч гэсэн найз охинтой гэж худлаа бичээд би зүгээр л таниар бахархаж явдаг гээд майл явуулчлаа.

Тэгсэн HR маань өнгөрсөн 7 хоногт намайг ажил тарсан үеэр ганцаарчилан уулзмаар байна гэхээр яваад очлоо. HR маань захирлын хамаатан нь юм байна. Том хүү нь Австралид сурдаг гэнэ. Харин намайг өөр ажил өөр компанид ажилд оруулаад өгнө. Захирал чамтай хамт баймааргүй байна гэж хэлүүлсэн гэнээ. Маргааш нь би за хамт нэг газар ажиллахгүй юм чинь гээд захиралдаа би таньд хайртай, та миний хувьд үлгэр жишээ, хамгийн төгс мундаг эмэгтэй, та бид 2 8 насны зөрүүтэй ч та их залуу сайхан харагддаг биеэ их гоё авч явдаг. Би танийг дотроо хайрлаж явнаа гээд сэтгэлийн хөөрлөөр баахан юм биччихлээ. Тэрнээс хойш захирал том хүү рүүгээ Австрали явсан байж. FB зургийг харж баахан лайк дарлаа. Та их сайхан харагдаж байна ээж хүү 2 биш юм шиг найзууд шиг л сайхан харагдаж байна гээд сэтгэгдэл биччихлээ.

Тэгсэн энэ миний орсон компани тэрний хувийн компани нь бөгөөд чи сайн ажиллаарай би удахгүй харина тэгээд уулзъя гэсэн майл явуулсан байна. Одоо ирээд юу гэх болоо? Одоо ажилгүй болох болов уу? Шээт юм аа. Би яг үнэндээ захирлаа бодоод байх юм. Яах гээд байгаа юм болдоо. Надад элдвийн юм бодогдоод байна. Надад сайн талтай ч юм шиг байдгийн. Гэхдээ миний бодол шүү. Тэр хүн өөр бодолтой юм болов уу? Би түүнийг ирэх өдөр нисэх дээр сарнай бариад яадгийн тосдымуу. Яах уу? Ирэх 7 хоногт ирлээ. Би өчигдөр 850000-р нарангаас Своаровски 3 хос авсан. Орой нэг аятайхан газар өгөх үү? Гол нь онгоцноос буунгуутаа гэрлүүгээ явах байх л даа. Ганцаараа байдгийн. Манай хуучин ажлын HR хамаатан нь болохоор гэр орны юм хумыг нь цэвэрлэж цэгцэлж өгдөг гэсээн. Тэрнээс юм асуусан чинь чамд талтай юм шиг байна лээ гэхдээ надад юу юм ярихгүй сүүлийн үед их ганцаардаж дотроо их л гунигтай яваад байх шиг байна гэхийн. Би тэгээд юу хийх үү? Захирлын жолоочоос хэзээ хэдэн цагт тосохыг нь асууцаан. Жолооч за залуу яах нь уу гээд байна. Би бас сая машин авсан юм. Би тосчий гээд жолоочид нь хэлчих үү? Түүнийг би гоё хүлээж авмаар байна. Гэтэл захирал зүгээр намайг өөрөөр харж байсан бол яанаа. Яах уу?

Хариулт үлдээх

